fredag 8 januari 2010

Skämmes tamme fan!

Nu har det varit bloggtorka igen. Vi försöker för tillfället ta oss i kragen och göra skolgrejer, dock utan större framgång. Samtidigt som vi söker en massa jobb, och söker efter jobb att söka. Inget napp än :( Så jag har bokat en flygbiljett till Umeå nästa söndag, den 17e januari eftersom min tjänstledighet tar slut då och jag ska börja jobba på måndagen. Om jag nu inte skulle lyckas landa ett jobb i fjollträsk innan dess och dessutom, i så fall, lyckas få säga upp mig på stående fot från mitt nuvarande jobb. Borde väl egentligen inte vara ett problem eftersom det alltid finns folk som vill jobba. Kan tänka mig att den som vikarierar för mig inte gärna vill bli arbetslös. Men man vet aldrig, det är väl kanske lite mer byråkratiskt än så.

Annars då? Sover värdelöst... lite för mycket stress som ligger och bubblar under ytan kanske. Har fått inflammation i tandköttet på ett ställe i underkäken, har som en bulle på utsidan mellan två tänder, samt en svullen lymfkörtel på samma sida av halsen - so much for flossing! Samt är lite allmänt halvrisig... har försökt komma igång med tränandet så här efter jul & nyårsfrossandet, körde ett benpass tidigare i veckan men just nu så blir det ett litet träningsuppehåll pga. ovan nämnda hälsotillstånd.

Satt och slösurfade här om dagen och hittade denna bild


...tror ni inte att bilden är tagen på våran gata! Haha :) MCn har stått där hur länge som helst. Jag såg tom. den unga grabben som äger BMWn köra iväg från platsen... men då stod hojen inställd mot husväggen istället. Gatan är en liten uppförsbacke och med isen på vägen så är det väldigt många som står och spinner och inte tar sig ut från parkeringen, man hör hur dom spinner utanför nere på gatan. Så situationen ovan var kanske inte allt för oväntad, lite lustigt att det var på våran gata dock :)

Inga kommentarer: