tisdag 12 januari 2010

Frozen

Äntligen hemma! Efter typ tre timmars promenerande (eftersom mitt tunnelbanekort har gått ut och det tryter i kassan) runt söder i -10°. Jag har nämligen spenderat förmiddagen med att dela ut min CV till diverse livsmedelsbutiker i hopp om jobb. Så nu sitter jag här iklädd dubbla tjocktröjor, tända värmeljus och mössa på huvve' och har precis ätit lunch. Det är väl dags att försöka göra nåt vettigt.

Imorgon kommer Mike från Chico! Mike ska spendera en termin i Hultsfred som utbytesstudent och kommer att bo hos oss två nätter innan han åker vidare till Hultan. Han landar i morgon kväll så jag kommer att möta honom på centralen. Sen får jag och Mike göra stan osäker på torsdag eftersom Camilla jobbar under dagen. Sen på kvällen så har Josefina Sanner, som Camilla är manager åt, releasfest för sin nya skiva (hennes andra) "Love Case Scenario". Releasefesten är på ”Underbara Bar” som ligger på Östgötagatan 33 här på söder. Alla som har vägarna förbi är välkomna!

Camilla ringde precis och informerade att hon har fixat middagen som den alfahanne hon är. Her words, not mine. Haha :)


www.josefinasanner.com

Inga kommentarer: