torsdag 28 maj 2009

Den frivilliga tortyrens fortsättning...

yes, vi kommer att få gå upp och opponera nästa vecka. Däremed inte sagt att man automatiskt blir godkänd, men chansen är väl rätt stor i alla fall. Så nu ska vi "bara" skriva klart skiten. Natten till igår blev det två timmars sömn, vilket resulterade i att vi var helt virriga igår. Så det blev en tidig kväll och inatt har vi not sovit närmare 8 timmar. Vilken lyx. Men det är nog bra för jag har varit sjuk i några dagar och nu när jag, väldigt långsamt, verkar bli bättre så börjar givetvis Camilla känna sig krasslig.

Jag har gått runt och hostat som en gris här några dagar och känt mig så där allmänt sprallig, inte. Echinacea, C-vitamin, Bisolvon och ibumentin har missbrukats. Tillsammans med div. uppiggande drycker som Monster och kaffe. Måste faktist säga att jag börjar gilla den gula monstern. Den gröna är snäppet godare har jag för mig men jag vet inte om den finns i sverige än, dom har bara den gula här på MAXI för tillfället.

Jo, för er som inte har Facebook så kan jag berätta att jag fick praktikplatsen som jag sökte!! Så i höst kommer jag att vara på Versity Music i Stockholm. Det är ett mindre bolag som har både skivbolag och management, med bl.a. Backyard Babies och Takida i stallet. Så det ska bli grymt roligt! www.versitymusic.com
Nu är det inte långt kvar till "examen", ska bli jävligt skönt. Då kanske man får sova lite.

Baj baj!

2 kommentarer:

sara renström sa...

testing testing...

sara renström sa...

JAAAAA d funka!!! Fan va lustigt... ja kom inte på d själv heller, d här med den andra bloggen... måste va blogger som på nåt sätt kopplat ihop oss hur nu d har gått till... äh, whatever, d funkar ju iaf! wihooo!