tisdag 19 maj 2009

C-uppsats

...är det som gäller nu, för fulla muggar. Vi snackar inte röda plastmuggar och beer pong inte, nej nej, om det ändå vore så roligt. Vi ligger lite efter så den tid som är kvar innan uppsatsen ska vara inne (sista maj) kommer jag förmodligen vara rätt asocial.

Resan till Hultsfred var föresten väldigt lyckad, om man bortser från tid till uppsatsen som gick till spillo. De flesta inblandade blev "full like a kastrull". Väldi trevligt, även om jag inte mådde som en prins när jag slog upp ögonen morgonen efter! Haha! =)

Imorrn blir det en dagstrip till fjollträsk, aka hufvudstaden i ett försök att säkra en (åtminstonde för mig) väldigt attraktiv praktikplats! Blir flyg(!) upp då det var billigare än att åka tåg - fuck the environment (men framförallt är det SJ som förtjänar en anal-attrapp, precis som på han i "Män som hatar kvinnor"). Några timmars uppsatsskrivande på Arlanda så jag har tillgång till ström för datorn, möte på eftermidagen och sedan en förmodligen underbar 6 timmar och 15 minuters bussresa till staden som gud glömde, just det Kalmar. Anländer väl strax före midnatt. Jag återkommer med mer info om detta olidligt spännande ämne.

By the way, Jeff Loomis (från Nevermore) soloskiva är hur bra som helst, bara så ni vet. Finns på Spotify ;)

"Hej hej - Conny Ray"

Inga kommentarer: